Showroom : Luni - Sâmbătă de la 10:00 la 18:00

Poti face programare chiar acum

Cauta

RIDICARE DIN SHOWROOM BRAȘOV

Puteți plasa comanda pe shop și să alegeți modalitatea de livrare: ”ridicare din showroom”. Un consultant LUISS vă va contacta telefonic în intervalul orar 10.00 - 18.00 (luni - sâmbătă) pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile legate de comandă.

Pentru a verifica disponibilitatea produselor aflate în Showroom-ul din Brașov, vă rugăm să ne contactați telefonic 0775 162 150 sau să ne transmiteți solicitarea dumneavoastră pe e-mail office@luiss.ro, menționând produsele care se doresc a fi ridicate, pentru a putea pregăti din timp coletul și documentele necesare (factură fiscală, certificat de garanție).

 

LIVRARE PRIN CURIER RAPID

Livrarea este GRATUITĂ în toate localitățile din România pentru comenzile cu o valoare de peste 150 RON (produsele AmiWhite NU beneficiază de transport și montaj gratuit). Pentru produsele aflate în stoc, comanda ajunge la destinatar în maxim 2 - 3 zile lucrătoare.

LUISS nu are restricție cu privire la piețele din Europa. Astfel, clienții care nu se află pe teritoriul României pot plasa comenzi pe www.shop.luiss.ro, iar costul transportului va fi suportat de aceștia.

LUISS garantează că produsele sunt bine ambalate în interior și vor ajunge în siguranță la dumneavoastră datorită sistemului “door to door”.

Colaborăm cu firma de curierat NEMO EXPRESS ce oferă o serie de facilități prin care clientul poate obține rapoarte personalizate privind starea expedierilor.

După plasarea coletului către firma de curierat, clientul primește pe e-mil un cod AWB cu ajutorul căruia poate verifica detalii despre expediția coletului pe http://www.nemoexpress.ro/urmareste/

Cumpărătorul are datoria de a verifica starea coletului și conținutul acestuia în prezența agentului de livrare. În cazul în care coletul nu se află într-o stare bună, iar produsele au suferit distrugeri în timpul transportului - produs spart, îndoit, zgâriat, murdar, clientul trebuie să semnaleze agentului de livrare eventuala distrugere a produselor livrate.

 

RETUR

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale emise (ambalaj, factură fiscală, bon fiscal, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport în baza unei notificări scrise pe email : office@luiss.ro care să conțină formularul de retur completat.

Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile calendaristice.

Returul care îndeplinește condițiile se va soluționa în termen de 14 zile CALENDARISTICE.

În cazul în care produsul se returnează prin curierat, coletul va fi trimis către CDM BUSINESS DESIGN SRL la adresa Bulevardul 15 Noiembrie nr 44, Brașov. În situația în care coletul nu conține aceste date de identificare, LUISS va fi în imposibilitatea de a accepta returul.

Dacă produsul care se dorește a fi returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar și nu poate fi revândut ca și produs nou, nu se va putea face returnarea produsului.

Nu se acceptă returul produselor cosmetice, a pernelor, a prosoapelor, a halatelor de baie, a papucilor de casă și a lenjeriilor (inclusiv a cearșafurilor) dacă au fost utilizate, spălate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

Parfumurile desigilate și lumânările aprinse nu pot fi returnate.

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lățime, înălțime, material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.luiss.ro), conform articolului 16, punctul C, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează să fie schimbat cu un alt produs, trebuie trimisă o solicitare pe adresa de email: office@luiss.ro. Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor. Solicitarea va fi analizată și aprobată în funcție de natura și complexitatea acesteia.

Produsele care beneficiază de transport gratuit, și se doresc a fi returnate, vor beneficia de retur gratuit doar doar dacă clientul va alege un alt produs în schimb. În situația în care clientul dorește returnarea banilor, costul pentru returul produsului va fi suportat de client. Costul transportului se va achita în momentul în care clientul va plasa coletul firmei de curierat.  Returnarea banilor se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului; plata se va face de către CDM BUSINESS DESIGN SRL în contul clientului, transmis pe e-mail office@luiss.ro în momentul în care se face solicitarea de retur.

Produsele care NU beneficiază de transport gratuit și se doresc a fi returnate, vor beneficia de retur gratuit doar în cazul în care se va alege un alt produs în schimb. Dacă valoarea produselor este mai mică de 150 RON, transportul către client va fi suportat de către acesta.

Dacă produsul ales la schimb are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic, LUISS va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii / recepționării produsului), în contul comunicat de client. În cazul schimbării, produsul ajunge la punctul de lucru CDM BUSINESS DESIGN din Brașov, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate, termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni lucrătoare din momentul recepţionării produsului returnat.

Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

 

Pentru a veni în întâmpinarea dumneavoastră, vă punem la dispoziție un model pentru formularul de retur

Acest model de formular nu este obligatoriu, puteți folosi un alt model de formular.

Pentru alte situații sau nelămuriri ne puteți contacta telefonic 0772 162 150.