Cauta

CURIERAT

Livrarea este GRATUITĂ în toate localitățile din România pentru comenzile cu o valoare de peste 150 lei. Pentru produsele aflate în stoc, comanda ajunge la destinatar în maxim 2 zile lucrătoare. Livrăm și în alte țări, însă costurile sunt suportate de către cumpărător.

Garantăm pentru calitatea transportului și vă asigurăm că produsele comandate vor ajunge în siguranță la dumneavoastră datorită sistemului “door to door”.

Colaborăm cu firma de curierat NEMO EXPRESS ce oferă o serie de facilități prin care clientul poate obține rapoarte personalizate privind starea expedierilor.

După plasarea comenzii, clientul primește un cod AWB, cu ajutorul căruia poate verifica detalii despre expediția coletului.

RIDICARE DIN SHOWROOM

 

 

RETUR

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale emise (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport în baza unei notificări scrise pe email : office@luiss.ro.

În cazul în care produsul se returnează prin curierat, coletul va fi trimis către CDM BUSINESS DESIGN SRL la adresa Bulevardul 15 Noiembrie, nr 44, Brașov. În situația în care coletul nu conține aceste date de identificare, LUISS va fi în imposibilitatea de a accepta returul.

Dacă produsul care se dorește a fi returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar și nu poate fi revândut ca și produs nou, nu se va putea face returnarea produsului.

Nu se acceptă returul produselor cosmetice, a pernelor, a prosoapelor, a halatelor de baie și a lenjeriilor (inclusiv a cearșafurilor) dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

Parfumurile desigilate și lumânările aprinse nu pot fi returnate.

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime, material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.luiss.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează să fie schimbat cu un alt produs, trebuie trimisă o solicitare pe adresa de email: office@luiss.ro. Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.

Produsele care beneficiază de transport gratuit, și se doresc a fi returnate, vor beneficia de retur gratuit doar prima dată și doar dacă clientul va alege un alt produs în schimb. În situația în care clientul dorește returnarea banilor, costul pentru returul produsului va fi suportat de client. Costul pentru transportul produselor de schimb va fi suportat de client.

Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic LUISS va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii / recepționării produsului), în contul comunicat de client. În cazul schimbării, produsul ajunge la punctul de lucru CDM BUSINESS DESIGN din Brașov, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate, termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.

Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.