Covorul de baie NORVAGE de calitate superioară este împletit manual din fibre de bumbac pur. Covorul de baie pentru picioare este special creat pentru o utilizare îndelungată, fiind moale, confortabil și plăcut la atingere.
Țesătura din bumbac este absorbantă, plăcută la atingere, este rezistentă la acarieni și nu provoacă alergii. Persoanele cu alergii de piele aleg întotdeauna țesăturile din bumbac 100% deoarece nu le irită pielea și o lasă să respire. Covorașul este potrivit pentru încălzirea în pardoseală.
Casual Avenue integrează eleganța, designul și confortul într-un singur produs dedicat locuinței tale, aducând o notă personală. Covorașul este practic, rezistent și antibacterian. Se poate folosi pe ambele fețe.
Densitate :
Material
Informații produs
Întreținere
Certificatul Öeko-Tex Standard 100 are drept scop asigurarea respectării standardelor ecologice în industria textilă. Datorită acestuia, se garantează controlul și evaluarea substanțelor nocive ce se pot forma în procesul tratării materialelor textile și pot afecta sănătatea utilizatorilor. Certificatul Öeko-Tex Standard 100 constituie garanția siguranței produselor Casual Avenue.
Sedex este o organizație non-profit globală cu peste 50 000 membri (printre care și Casual Avenue) din peste 150 țări și are ca scop determinarea îmbunătățirilor practicilor etice în lanțurile globale de furnizori. (www.sedexglobal.com)
PRODUCĂTOR :
CASUAL AVENUE este povestea valorilor adevărate, un brand dedicat iubitorilor de colecții minimaliste, cu influențe scandinave și contemporane, producători de articole textile pentru casă și îmbrăcăminte.
Valorile mărcii sunt exprimate prin fiecare detaliu al colecției și are ca scop combinarea tradițiilor de excepție. Scopul este de a prezenta produse exclusive cu absorbție ridicată, fabricate din materiale nobile, ultrarezistente, pentru a completa arta vieții contemporane. În ceea ce privește coloristica, brandul este unul echilibrat, utilizând un mix de culori vibrante ce oferă obiectelor un caracter unic și personal.
Stilul de viață premium se concretizează prin alegerea unor produse și experiențe de o calitate superioară, care contribuie la construirea unui statut dezirabil. Brandul se adresează consumatorilor care pun accent pe stilul de viață și pe experiențele de calitate autentice și creative.