Săculeții parfumați CULTI THÉ răspândesc în dulapuri și sertare un parfum relaxant, notele reprezentative fiind bergamota, ceaiul Sencha, lemnul de guaiac. Săculețul minimalist realizat dintr-un material textil rezistent păstrează prospețimea hainelor tale, iar aroma sa persistă mult timp.
THÉ e aroma ceremoniei ceaiului, ridicată la rang de cult de japonezi. Miroase a LINIȘTE și îți dă un sentiment de pace. Ceremonia de ceai decurge încet și meditativ.
Un amestec echilibrat și pur de bergamotă și ceai verde japonez Sencha, completat de o notă de lemn de guaiac. Un tribut adus liniștii.
Mirosul nu provoacă dureri de cap sau probleme respiratorii. Transformă-ți casa într-o oază de confort, plasând strategic pernuțele parfumate THÉ în sertare sau în dulapuri.
Detalii
Categoria olfactivă : AROMATIC
Aromă corespondentă parfum : MAREMINERALE
Dimensiune sticlă difuzor : L 7 x l 7 cm
Intensitate parfum : 8 / 15
Note olfactive
Bergamotă
Bergamota este simbolul regiunii Bergamo, Italia, este parfumată și relaxantă, având o aromă inconfundabilă. Folosită în notele de vârf, această aromă este de nelipsit în parfumurile moderne. Un fruct plin de mister, parfumul ei a devenit celebru pentru prospețimea ei dulce și rafinată.
Ceai Sencha
Ceaiul Sencha este un clasic al ceaiurilor verzi japoneze, cunoscut pentru efectul său echilibrat, energizant și revitalizant. Acțiunea sa moderată de stimulare crește puterea de concentrare și relaxează în același timp.
Lemn de guaiac
Lemnul de guaiac are o aromă balsamică persistentă ce combină note pământii, florale și de fum, utilizat ca esență parfumată și ca fixator de parfumuri. Arborele exotic cu frunze persistente este prețuit pentru lemnul său foarte dur și pentru rășina lui folosită în medicină.
PRODUCĂTOR :
CULTI MILANO a fost creat în 1988 de către Alessandro Agrati (designer de interior), unul dintre cei mai importanți producători de parfumuri din lume și este recunoscut și ca inventator al primului difuzor de cameră cu bețe de ratan. Agrati și-a dat seama de ceea ce poate face un parfum pentru a caracteriza un mediu, iar sursa lui de inspirație a fost ratanul. Brandul CULTI se deosebește prin echilibrul perfect de materii prime, durabilitatea mirosului, un înalt nivel de calitate și un design sofisticat. ”Ideea de a crea o cultură a ambianței, care în această epocă a lipsit în mod nemaipomenit din lumea noastră.” - acest lucru a inspirat numele CULTI. Proiectul, care leagă cultura și stilul, a parcurs, în ultimii 30 ani, o cale creativă atentă la detalii, ceea ce a dus la crearea unui brand cu un spirit personal. Povestea CULTI este una dintre cele mai de succes ale ultimelor decenii, demonstrând că originalitatea, puterea de creativitate și calitatea fără compromisuri sunt calea către reușită.