Pentru mașină, CULTI a ales parfumuri dinamice care purifică aerul, asigurând o concentrație maximă pe măsură ce conduceți. Aromele sunt închise în săculeți, care pot fi atașați la sistemul de ventilație prin intermediul unui suport reglabil.
Portocala amară, bergamota și lemnul de santal, notele de vârf ale aromei ARAMARA, te vor ajuta să îți menții calmul în trafic și să te concentrezi.
Parfumul său delicat este perfect adaptat pentru a crea o atmosferă plăcută și relaxantă. Aroma sa delicată calmează starea de spirit și alungă stresul. Designul clasic și esența liniștitoare se îmbină armonios cu interiorul mașinii tale.
Detalii
Categoria olfactivă : CITRIC
Aromă corespondentă parfum : ARIA
Dimensiune : L 7 x l 7 cm
Intensitate parfum : 10 / 15
Note olfactive
Bergamotă
Bergamota este simbolul regiunii Bergamo, Italia, este parfumată și relaxantă, având o aromă inconfundabilă. Folosită în notele de vârf, această aromă este de nelipsit în parfumurile moderne. Un fruct plin de mister, parfumul ei a devenit celebru pentru prospețimea ei dulce și rafinată.
Portocală amară
Aroma portocalei amare este enigmatică, rafinată, inspiră liniște și are un iz lemnos. Parfum cu o aromă verde armonizantă, emană o prospețime delicată.
Lemn de santal
Lemnul de santal emană un parfum oriental autentic, cu note senzuale ușor dulci, condimentate și lemnoase. Lemnul de santal este un aromatizant foarte plăcut, care favorizează relaxarea, iar în antichitate esența extrasă din crengile de santal era considerată afrodisiacă.
PRODUCĂTOR :
CULTI MILANO a fost creat în 1988 de către Alessandro Agrati (designer de interior), unul dintre cei mai importanți producători de parfumuri din lume și este recunoscut și ca inventator al primului difuzor de cameră cu bețe de ratan. Agrati și-a dat seama de ceea ce poate face un parfum pentru a caracteriza un mediu, iar sursa lui de inspirație a fost ratanul. Brandul CULTI se deosebește prin echilibrul perfect de materii prime, durabilitatea mirosului, un înalt nivel de calitate și un design sofisticat. ”Ideea de a crea o cultură a ambianței, care în această epocă a lipsit în mod nemaipomenit din lumea noastră.” - acest lucru a inspirat numele CULTI. Proiectul, care leagă cultura și stilul, a parcurs, în ultimii 30 ani, o cale creativă atentă la detalii, ceea ce a dus la crearea unui brand cu un spirit personal. Povestea CULTI este una dintre cele mai de succes ale ultimelor decenii, demonstrând că originalitatea, puterea de creativitate și calitatea fără compromisuri sunt calea către reușită.