RIDICARE DIN SHOWROOM BRAȘOV
Puteți plasa comanda pe shop și să alegeți modalitatea de livrare: ”ridicare din showroom”. Un consultant LUISS vă va contacta telefonic în intervalul orar 10.00 - 18.00 (luni - vineri) pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile legate de comandă.
Pentru a verifica disponibilitatea produselor aflate în Showroom, vă rugăm să ne contactați telefonic 0775 162 150 sau să ne transmiteți solicitarea dumneavoastră pe e-mail office@luiss.ro, menționând produsele care se doresc a fi ridicate și showroom-ul, pentru a putea pregăti din timp coletul și documentele necesare (factură fiscală, certificat de garanție).
RIDICARE DIN SHOWROOM BUCUREȘTI
Puteți plasa comanda pe shop și să alegeți modalitatea de livrare: ”ridicare din showroom”. Un consultant LUISS vă va contacta telefonic în intervalul orar Luni - Vineri 10.00 - 18.00 pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile legate de comandă.
Pentru a verifica disponibilitatea produselor aflate în Showroom, vă rugăm să ne contactați telefonic 0723 242 800 sau să ne transmiteți solicitarea dumneavoastră pe e-mail showrooom.bucuresti@luiss.ro, menționând produsele care se doresc a fi ridicate și showroom-ul, pentru a putea pregăti din timp coletul și documentele necesare (factură fiscală, certificat de garanție).
LIVRARE PRIN CURIER RAPID
Livrarea este GRATUITĂ în toate localitățile din România pentru comenzile cu o valoare de peste 150 RON (paturile și saltelele NU beneficiază de transport și montaj gratuit). Pentru produsele aflate în stoc, comanda ajunge la destinatar în maxim 2 - 3 zile lucrătoare.
LUISS nu are restricție cu privire la piețele din Europa. Astfel, clienții care nu se află pe teritoriul României pot plasa comenzi pe www.shop.luiss.ro, iar costul transportului va fi suportat de aceștia.
LUISS garantează că produsele sunt bine ambalate în interior și vor ajunge în siguranță la dumneavoastră datorită sistemului “door to door”.
Colaborăm cu firma de curierat FanCourier ce oferă o serie de facilități prin care clientul poate obține rapoarte personalizate privind starea expedierilor.
După plasarea coletului către firma de curierat, clientul primește pe e-mil un cod AWB cu ajutorul căruia poate verifica detalii despre expediția coletului pe https://www.fancourier.ro/awb-tracking/
Cumpărătorul are datoria de a verifica starea coletului și conținutul acestuia în prezența agentului de livrare. În cazul în care coletul nu se află într-o stare bună, iar produsele au suferit distrugeri în timpul transportului - produs spart, îndoit, zgâriat, murdar, clientul trebuie să semnaleze agentului de livrare eventuala distrugere a produselor livrate.
LIVRARE ÎN REGIM PROPRIU
Livrările pentru produsele voluminoase sunt efectuate în regim propriu de către echipa LUISS. În această categorie se regăsesc paturile și saltelele, iar costurile sunt împărțite astfel :
- costul pentru transport va fi calculat în funcție de numărul de kilometri.
- costul pentru manipulare va fi calculat în funcție de efortul care trebuie depus ( numărul de etaje, distanța din parcare până în camera unde se dorește a fi montat ).
- costul pentru montaj va fi calculat în funcție de complexitatea sistemului de pat și de mărimea tăbliei.
Costul pentru livrare, manipulare si montaj va fi regăsit în factura emisă înainte de livrare și va fi achitat de client prin virament bancar sau prin numerar în momentul livrării.
Există situații când clienții pot beneficia de unul, două sau chiar toate cele trei servicii de transport, manipulare și montaj gratuit. Aceste situații se aplică în funcție de un cumul de factori ( ex : dacă există campanii promoționale în derulare ). Campania promoțională care poate atrage aceste servicii cu titlu de gratuitate nu garantează cumularea celor trei servicii.
I. Asumarea răspunderii de către client : Echipa LUISS nu va exercita serviciile de manipulare și/sau montaj chiar dacă acestea au fost achitate de client în următoarele situații :
- nu există suficient spațiu pentru manipulare pe căile de acces. În această situație, echipa LUISS va comunica verbal clientului și va face mențiuni pe procesul verbal cu privire la neasumarea răspunderii cu privire la eventualele deteriorări survenite în timpul manipulării și nu va demara procedura de manipulare și montaj fara acordul scris al cumpărătorului în procesul verbal de predare primire. În lipsa acordului scris al cumpărătorului cu privire la asumarea răspunderii cu privire la eventualele deteriorări survenite în timpul manipulării, clientul trebuie să specifice locul unde vor fi depozitate produsele, într-un loc apropiat, accesibil. Semnarea documentului de asumare a răspunderii cu privire la deteriorările ce pot apărea în astfel de situații de către client ( care duc la imposibilitatea utilizării garanției în cazul deteriorărilor ) va conduce la demararea procedurilor de manipulare și montaj. Refuzul de a semna documentul de asumare a răspunderii sau indicarea unui spațiu pentru depozitare va conduce la depozitarea produselor în cel mai apropiat loc de poziția finală care permite spațiu de manipulare.
- șantierul nu este finalizat. În această situație, echipa LUISS nu poate realiza montajul.
- lipsa unui electrician pe șantier în momentul livrării dacă sistemul de pat are încorporate sisteme electrice, prize, întrerupătoare. În situația în care tăblia este de mari dimensiuni și necesită prin construcție ancorarea acesteia de perete, echipa LUISS nu va efectua montajul. În situația în care tăblia patului este dintr-o singură piesă și poate prin construcție să fie montată la cadrul de pat prin sistemele de glisare aferente, montajul poate fi efectuat și în lipsa unui electrician.
- dimensiuni greșite de client. În situația în care dimensiunile precizate de client pentru execuția sistemului de pat nu sunt corecte, echipa LUISS se va afla în imposibilitatea de a efectua montajul. ( ex : clientul a cerut o tăblie mai mare decât peretele pe care urmează a fi montată ).
- nu există spațiu pentru montaj. În situația în care în spațiul destinat sistemului de pat livrat de echipa LUISS există un alt pat sau alte produse care nu permit montajul, echipa LUISS se va afla în imposibilitatea de a efectua montajul. Serviciile de pregătire a spațiului, de curățenie și debarasare a obiectelor nu cad în sarcina LUISS.
- nu are cine sa facă recepția calitativă și cantitativă. ( ex: deși livrarea este programată cu clientul, nu este nimeni acasă să deschidă ușa pentru manipulare și montaj).
II. Solicitarea clientului de reprogramare a montajului în urma ajungerii pe șantier a echipei LUISS în scopul livrării :
Niciuna din situațiile de la pct I. prin care echipa noastră nu își poate îndeplini mandatul nu cad în sarcina LUISS. Clientul poate solicita reprogramarea montajului având în vedere următoarele condiții :
- sistemul de pat se află pe poziție finală.
- electricianul a realizat toate legăturile electrice, iar sistemul de pat poate fi montat.
- clientul acceptă montarea sistemului de pat pe un perete care are dimensinile necesare.
- camera este liberă și curată.
- clientul confirmă ca există cineva care poate face recepția calitativă și cantitativă.
- reprogramarea montajului se face în funcție de orarul de livrări ale echipei LUISS. Prioritate au livrările ce vizează prima vizită în șantier.
- reprogramarea montajului se face prin email la adresa office@luiss.ro
- costul pentru reprogramarea montajului este in cuantum de 2000 RON cu TVA inclus.
III. Pierderea garanției.
În cazul în care a existat o situație enumerată la pct I, iar clientul hotărăște să monteze sistemul de pat în regim propriu, acțiunea duce la pierderea garanției. Sistemele de pat LUISS sunt foarte complexe și necesită atenție, îndemânare, experiență și scule profesionale pentru montaj. Deteriorarea produselor de către client nu va fi protejată de garanția produsului în această situație, iar LUISS nu este obligat să repare daunele survenite.
RETUR
Acțiunea de returnare a produselor are caracter diferit bazat pe modul în care s-a efectuat achiziția produselor :
I. Produse achiziționate prin platforma online www.shop.luiss.ro :
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale emise (ambalaj, factură fiscală, bon fiscal, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport în baza unei notificări scrise pe email : office@luiss.ro care să conțină formularul de retur completat.
Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile calendaristice.
Returul care îndeplinește condițiile se va soluționa în termen de 14 zile CALENDARISTICE.
În cazul în care produsul se returnează prin curierat, coletul va fi trimis către CDM BUSINESS DESIGN SRL la adresa str. Gălean, nr. 78, Târgu Ocna, Bacău. În situația în care coletul nu conține aceste date de identificare, LUISS va fi în imposibilitatea de a accepta returul.
Dacă produsul care se dorește a fi returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar și nu poate fi revândut ca și produs nou, nu se va putea face returnarea produsului. În această situație, clientul va primi același produs prin curier.
Nu se acceptă returul produselor cosmetice, a saltelelor, a pernelor, a prosoapelor, a halatelor de baie, a papucilor de casă și a lenjeriilor (inclusiv a cearșafurilor) dacă au fost utilizate, spălate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
Parfumurile desigilate și lumânările aprinse nu pot fi returnate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care nu se află în stoc dar a fost produs sau comandat special pentru dumenavoastră, a fost personalizat dupa preferințele dumneavoastră (dimensiune: lungime, lățime, înălțime, material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.luiss.ro), conform articolului 16, punctul C, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează să fie schimbat cu un alt produs, trebuie trimisă o solicitare pe adresa de email: office@luiss.ro. Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor. Solicitarea va fi analizată și aprobată în funcție de natura și complexitatea acesteia.
Produsele care beneficiază de transport gratuit și se doresc a fi returnate, vor beneficia de retur gratuit doar doar dacă clientul va alege un alt produs în schimb. În situația în care clientul dorește returnarea banilor, costul pentru returul produsului va fi suportat de client. Costul transportului se va achita în momentul în care clientul va plasa coletul firmei de curierat. Returnarea banilor se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului; plata se va face de către CDM BUSINESS DESIGN SRL în contul clientului, transmis pe e-mail office@luiss.ro în momentul în care se face solicitarea de retur.
Produsele care NU beneficiază de transport gratuit și se doresc a fi returnate, nu vor beneficia de retur gratuit. De asemeni, dacă valoarea produselor este mai mică de 150 RON, transportul către client va fi suportat de către acesta.
Dacă produsul ales la schimb are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic, LUISS va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii / recepționării produsului), în contul comunicat de client. În cazul schimbării, produsul ajunge la punctul de lucru CDM BUSINESS DESIGN din Târgu Ocna, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate, termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni lucrătoare din momentul recepţionării produsului returnat.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
Pentru a veni în întâmpinarea dumneavoastră, vă punem la dispoziție un model pentru formularul de retur
Acest model de formular nu este obligatoriu, puteți folosi un alt model de formular.
Pentru alte situații sau nelămuriri ne puteți contacta telefonic 0775 162 150.
II. Produse achiziționate în urma vizitei într-unul din showroom-urile LUISS :
Achizițiile făcute direct în showroom au la bază testarea produselor. Din aceste considerente, politica de retur este diferită.
- Sistemele de pat sunt realizate pe comandă și nu pot fi returnate.
- Saltelele și topper-ele aflate în stoc în momentul achiziției nu pot fi returnate deoarece au fost testate în showroom. Excepție este situația în care, produsul are defecte de fabricație sau produsul livrat este altul decât produsul comandat.
- Saltelele și topper-ele care nu se află în stoc în momentul achiziției nu pot fi returnate deoarece sunt realizate pe comandă.
- Textilele ( protecție pernă. protecție saltea, lenjerie, prosop, halat, perne, pilote etc) nu pot fi returnate dacă au fost desigilate sau folosite.
- Parfumurile desigilate nu pot fi returnate.
Consilierii LUISS vor da clienților informații despre toate produsele dintr-o poziție profesională. Aceștia nu au rolul sau dreptul de a vă influența în alegerea produsului. Orice adresare verbală care poate fi interpretată ca fiind un mod de influențare de alegere a produsului este nulă. Rolul showroom-urilor este acela de a vă crea posibilitatea de a experimenta și testa toate variantele ce pot simula căminul propriu. În consecință, intenția clienților de a returna produsele achiziționate din showroom nu este fondată.
În aceeași categorie se regăsesc și situațiile în care clienții solicită înlocuirea produsului cu un altul.
Costul transportului pentru returnarea acestora este suportat de client.