Cum pot căuta un produs în magazinul online?
Interfața magazinului online vă pune la dispoziție modulul de căutare, regăsit în partea superioară a paginii. După introducerea informațiilor căutate, o listă cu rezultate va fi afișată.
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Sigur. LUISS onorează atât comenziile persoanelor fizice, cât si pe cele ale persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, te rugăm să introduci datele care ți se vor solicita la înregistrare sau la finalul procesului de comandă.
Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
În situația în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, apelați numărul de telefon 0775 162 150 sau trimiteți un email care să cuprindă atât datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare.
De ce să comand online?
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
După plasarea comenzii, un consultant LUISS te va contacta telefonic pentru a putea stabili împreună toate detaliile.
Când se livrează comanda mea?
Pentru produsele aflate în stoc, imediat ce predăm curierului comanda ta vei primi un email de notificare.
Livrarea se va face în 2-3 zile lucrătoare.
Dacă ai ales să ridici comanda din showroom, te vom anunța telefonic atunci când produsele tale sunt pregătite.
De asemenea, poți urmări în orice clipă statusul comenzii tale din contul de client LUISS, secțiunea Istoric comenzi.
Produsele care nu se află în stoc se livrează în funcție de termenul comunicat de consultantul Luiss.
Cum verific dacă produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur dacă se află în termenul specific de retur și este în aceeași stare în care a fost livrat - nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, murdărie, miros specific. Nu se acceptă la retur în showroom produsele de mari dimensiuni, care necesită condiții speciale de manevrare și depozitare. Produsele fabricate pe comandă nu se pot returna. Prin produse fabricate pe comandă se înțelege : orice produs care nu se află în stoc și va fi produs de către noi sau va fi comandat la partenerii noștrii special pentru dumneavoastră. Produs pe comandă nu se limitează la produsele cu dimensiuni atipice, dar le include și pe acestea.
Pentru a vă asigura că puteți beneficia de posibilitatea de a returna un produs, contactați un consultant LUISS.
În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?
Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea produsului de către LUISS, în contul indicat la completarea formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs.
Cum procedez pentru retur?
Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare produs de pe site cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.
Cum pot anula sau modifica o comandă plasată?
O comandă plasată poate fi anulată sau modificată printr-un email transmis către office@luiss.ro
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Nu este obligatoriu, dar vă recomandăm crearea unui cont. Astfel, se ușurează procesul de comandă ulterior.
Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Produsele care nu se află în stoc vor fi produse special pentru dumneavoastră. Vom comunica termenul de livrare pentru fiecare produs in baza unui email transmis catre office@luiss.ro.
Sunt interesat/ă de o colaborare. Cum procedez?
În cazul acesta te așteptăm la o cafea direct în showroom-ul nostru din Brașov, București sau Târgu Ocna să ne cunoaștem și să discutăm despre o posibilă colaborare. Ne poți contacta telefonic sau pe e-mail. De asemenea, pe site vei găsi un formular de contact dedicat colaboratorilor.
Telefon: 0775 162 150 / Email: office@luiss.ro
Cine livrează comanda?
Livrarea produselor de mici dimensiuni ( perne, pilote, lenjerii, parfumuri etc ) este asigurată de către FanCourier în 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru produsele existente în stoc sau în termenul comunicat de un consultant Luiss pentru produsele realizate la comandă.
Livrarea produselor voluminoase ( paturi, saltele etc ) este asigurata de echipa Luiss. Vă informăm ca echipa Luiss care livrează produsele voluminoase nu are regim de curierat. De aceea, livrările nu se pot realiza decât în baza unei programări în funcție de disponibilitatea echipei Luiss. De asemeni, Luiss nu oferă informații legate de intervalul orar de livrare exacte decât cu privire la ziua în care se face livrarea, nu și ora ci intervalul orar.
Dacă vreau să achizitionez produse pentru hotel/pensiune, cum procedez?
Proiectele mari impun discuții ample. De aceea, vă stăm la dispoziție în showroom-urile noastre. Contactează-ne telefonic sau pe e-mail.